maandag 2 april 2012

Review - Essence nagellak 'Season Of Extreme' en 'Nail Colour 3'

(follow me op twitter+bekijk de pagina 'pictures' voor extra's van dit artikel!)
Hee hoi!
Vanmiddag had ik een uurtje uitval, en om de verveling tegen te gaan heb ik even geshopt in de Kruidvat! Ik had niet veel geld opzak, dus ik liep gelijk naar het rek van Essence om daar wat te scoren! En dat heb ik gedaan, 4 lakjes! En die wil ik vandaag even voor jullie reviewen! 
Ik kocht twee duoverpakkingen, ééntje van de nieuwe lijn 'Season Of Extreme' en de ander van  de lijn die ook nog vrij nieuw is maar toch al een tijdje in de winkel ligt 'Nail Colour 3'. Ze kosten beiden €2,79.
Als eerste review ik het bovenste lakje!
Essence Nail Colour 3 - nummer '05 boys are back in town'. (nagellak)
Samen met nog 5 andere lakjes uit deze collectie lag de nagellak in de schappen. Het waren allemaal opvallende zomerse kleuren, en juist daarom sprong nummer 05 er uit; deze was een stuk 'rustiger' (maar toch nog een zeer opvallend lakje!). Ik zal de voor- en nadelen van dit lakje even op een rijtje zetten!
de prijs (V)
Voor de mensen die van budget houden, is dit een prima prijsje! Je betaald namelijk ongeveer €1,40 per kleurtje (een normaal lakje van Essence is ook €1,39) en hiervoor krijg je dan ook 2x 4 ml (een normaal lakje van Essence bevat 5ml).
de kleuren (V)
De ene kleur is een matte maar toch opvallende kleur paars. Je kunt het afzonderlijk gebruiken als 'nudge' kleurtje, dat overal valt te combineren. Samen met het wit doorzichtige lakje met paarse glitters is je nagel gelijk een stuk vrolijker. Leuk op feestjes, maar ook gewoon op school bij een bijpassende outfit!
de dekking (V)
Als je de kleurtjes afzonderlijk wilt gebruiken, moet je zeker bij de paarse kleur de lak twee keer aanbrengen. Maar als je het combineert met het andere lakje, hoef je elke lak maar één keer aan te brengen.
handig (V)
De nagellak is erg makkelijk aan te brengen! Het kwastje is breed, en verspreid zich goed over de nagel. Ook is het 'potje' van de nagellak nu verlengd door het tweede potje nagellak, waardoor je een betere houvast hebt.
combinatie (V)
Je kunt de kleurtjes bij verschillende outfits combineren, doordat je ze afzonderlijk én samen kunt gebruiken!
droogt niet erg snel (N)
De meeste nagellaks drogen niet heel snel op, dat is normaal, dus een erg groot nadeel is het niet. Ook is er hier een oplossing voor, ook te koop in de Essence-lijn!

Ik geef dit product een 8,5!
Wil je dit product ook kopen? Het is te halen bij de Kruidvat voor €2,79!
Een echte must-have dus! Ik zal het tweede lakje ook nog even reviewen!
Essence Season Of Extreme - nummer '06my best nude friends and me'. (nagellak)
Deze viel me ook op in de schappen! Extreem nude, en dat sprak me wel aan! Zulke kleurtjes heb ik nog niet veel in mijn nagelcollectie, dus ik kocht hem gelijk! Ook hier van de voor- en nadelen!
de prijs (V)
Net zoals bij de ander, erg goedkoop! Maar €1,79!
de kleuren (V)
Het eerste lakje is een nude bruin/beige achtig kleurtje gemixt met kleine glittertjes, de tweede een wit lakje met kleine glittertjes! Als je beide kleurtjes aanbrengt, staat het echt práchtig! Lekker nude, maar toch vrolijk! Je hebt op feestjes misschien niet de mooiste nagels van iedereen, maar op school zal je zeker complimentjes krijgen! :)
de dekking (V)
Zowel de bruine als de witte lak dekt gelijk in één keer als je ze afzonderlijk of samen gebruikt. Je kunt dus super snel je nagels lakken!
handig (V)
Net zoals bij de andere duostick(s) is deze nagellak handig aan te brengen! 
combinatie (V)
Deze nudelak past overal bij! Zoals ik al zei zullen ze op feestjes niet erg opvallen, maar in de klas zeker wel! Vooral als je elke dag andere kleding draagt is dit lakje handig, want zo hoef je niet elke dag je nagellak te veranderen!
droogt niet snel (N)
En dat is dan ook echt het enigste nadeel aan deze lak! ;)
Ik geef dit product een 8,6!
Wil je dit product ook kopen? Het is te halen bij de Kruidvat voor €2,79!
Jup, de voor- en nadelen bewijzen het maar weer: dit lakje is echt een must! Sowieso zijn alle lakjes van de nieuwe lijn helemaal geweldig (nude+opvallende lakjes, van alles wat dus!) en ze zijn zeker de moeite waard om even naar de Kruidvat te fietsen! Het tweede lakje krijgt van mij 0,1 punt hoger, omdat ik deze toch net iets mooier vind! Maar dat is vooral mijn smaak!
Ik zal op twitter de foto's zetten van beide lakjes, en ook op de pagina 'pictures' van blogspot! Ook zal ik vermelden op twitter wanneer ik een nieuw lakje van deze collectie hebt gekocht! Zeker even followen dus! Altijd followback!
Fijne maandag nog!
Dikke kusjes, Vera.
(maandag 2 april 14:48)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten