zondag 1 april 2012

Review - Indigo Sexplosion Woman

Hey hallo!
Ja, mijn begroetingen, daar moet ik nog iets aandoen. Maar omdat ik nog niet precies weet welke doelgroep ik voor me heb, doe ik maar een iets onpersoonlijkere groet! :)
Het is vandaag 1 april, een grappendag! Maar omdat het dit jaar op een zondag valt wordt er, volgens mij, niet zoveel aandacht aanbesteed! Ik heb zelf nog geen één grap uitgevoerd en ik ben zelf ook nog niet in de maling genomen, dus laat ik in deze blog 1 april even vergeten en een ander onderwerp kiezen!
Ik ben zelf nogal van de budget als het om make-up en dergelijken gaat. Het meeste wat ik koop is toch wel van Essence, en dit is misschien toch wel het meest bekende budget merk dat ook nog eens goede kwaliteit levert! Oké, ik geef toe... Ik heb ook wel uitschieters als het om make-up gaat, zo kocht ik laatst een mascara van zo ongeveer 16 euro... (maar eigenlijk vind ik dit langzamer hand een 'normale' prijs worden voor mascara, aangezien ik ze altijd in die prijsklasse koop) Binnenkort zal ik deze mascara of een andere reviewen voor jullie. Maar goed, laat ik bij het artikel van vandaag blijven. Ja, ik ga wat voor jullie reviewen. Ja, het is een budgetproduct. En nee, het is geen mascara. Ik ga namelijk voor jullie reviewen: 


Indigo Sexplosion Woman (parfum)
Ik ben dol op parfummies! Een lekker geurtje is toch echt een musthave vind ik, zowel voor de vrouw als voor de man! Meestal zijn parfums tussen de €15,- en €30,- maar zelfs dan heb je nog uitschieters die boven deze prijzen komen! Maar deze parfum is toch wel van een veel lagere prijsklasse dan €15,-! Ik heb hem namelijk gekocht in een van mijn favoriete winkels: de Action! Ik keek in de schappen bij de make-up voor wat gezichtmaskertjes (die trouwens héérlijk zijn en ik zeker nog zal reviewen!) en het roze parfumdoosje viel me gelijk op! Toen de geur ook nog heerlijk bleek te zijn, was ik verkocht! En daar bovenop kwam nog, dat deze parfum slechts €1,59 koste. EEN VIJFENNEGENTIG! En oké, ik geef toe, er zitten een paar nadelen aan deze parfum... Maar zelfs dan is hij nog erg goedkoop! Ik zal alles even op een rijtje zetten...
de prijs (V)
De prijs is zoals ik al zei erg goedkoop. En daarvoor krijg je ook nog eens waar voor je geld ook!
de geur (V)
De geur is sterk, maar zeker niet te sterk. Hij is lekker fris, maar ook zoet! Ik kan niet goed beschrijven waar die naar ruikt, daar ben ik slecht in. Maar de parfum is zeker heerlijk zoet!
de kleur (V)
De parfum is roze in het flesje. Een leuk vrolijk kleurtje vind ik zelf! Op je hand heeft het natuurlijk geen kleurtje :')
aantal milliliters (V)
Er zit 100 ML in, wat vrij veel is! Daardoor kun je de parfum lang gebruiken, wat handig is want van de geur wordt ik in ieder geval niet snel flauw!
het verpakking (V)
De verpakking valt op, en heeft een mooie kleur roze.
het parfumflesje (N)
Daar ben ik dan iets minder tevreden over. Het is een zware, ronde grote bol (een soort enorme regendruppel). Ook is hij dus niet handig mee te nemen in je tas... Maar meestal neem je toch een verstuiver mee!
de duur van hoelang de geur blijft zitten (N)
De parfum blijft niet erg lang zitten, je moet uitgaan van 2 uurtjes. Maar als je dit ziet tegenover de prijs en de hoeveelheid parfum die je hiervoor krijgt, is dit niet erg. Je kunt hem immers altijd nog een keertje opspuiten als de geur is weggevlogen :')
Ik geef dit product een 8!
Wil je dit product ook kopen? Het is te halen bij de Action voor €1,59!
Een lange review dit keer, waarin ik de voordelen en nadelen tegen over elkaar heb gezet en uiteindelijk tot de conclusie ben gekomen dat deze parfum een prima product is! Een echte aanrader dus!
Nog een fijne luie zondag!
Dikke kusjes, Vera.
(zondag 1 april 14:40)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten