zondag 1 april 2012

OMG!

Hee mensen!
Ja "omg!", dat was het eerste wat in me op kwam voor deze titel! Dit is namelijk mijn eerste post op deze blog, en "omg!" was toch wel het woord dat in me opschoot. Een blog, dat is voor mij een heel nieuw avontuur! En dat klinkt misschien wel erg overdreven, maar toch zie ik het zo! Want eindelijk kan ik mijn passie kwijt, mijn hobby's combineren en hopelijk mensen verblijden met mijn blog. Maar dat laatste, dat is nog maar de vraag! Ik ga er in ieder geval alles aan doen, om deze blog te promoten en zoveel  mogelijk aan het licht te stellen. (: En hopelijk help jij, lezer van deze blog, mij daar ook bij!
Mijn eerste blog (ja, dat is de blog die je nu leest!) zal misschien lang & saai zijn, iets wat totaal afwijkt van mijn blogs in de toekomst, maar deze blog is wel noodzakelijk met veel informatie en vragen. Ik zal jullie in een paar korte stappen wat informatie geven.
Waarom een blog?
Mijn passie is schrijven, iets wat ik dus beoefen met deze blog! Ook ben ik dol op fashion, iets wat ik graag met jullie wil delen! Ik ben niet zo'n meid van de make-up, ik draag enkel wat nagellak, mascara & oogpotlood. En ook al gebruik ik wel wat crèmes dagelijks, dit samen met de make-up die ik draag is te weinig om over te schrijven in mijn blog. Wel ben ik dol op kleding, highheels & sieraden! Ik bestel regelmatig online coole stuff, maar ik ben ook niet uit de winkels te slaan! Al deze dingen wil ik combineren in mijn blog, ik wil vooral reviews maken en bijvoorbeeld artikels zoals 'DIYS - maak een chocolademaskertje voor je haar'. Typisch iets voor meiden dus, maar als er ook jongens zijn die hier belangstelling voor hebben: jullie zijn ook van harte welkom! :)
Wat kun je verwachten? 
Dat heb ik eigenlijk hierboven al uit gelegd! Wekelijkse (misschien wel dagelijks) blogs over echte meiden dingetjes. Ik wil het trouwens niet alleen over kleding, sieraden, hoge hakken en  whatever hebben... Nee, ook wil ik dingen schrijven over mijn favoriete food, leuke films en boeken en veel meer van dat soort dingen! En zoals ik ook al schreef: DIYS's lijken me ook super tof!
Wanneer updates?
Voor nu wil ik het houden op een wekelijkse update. Ik ga een dag uit kiezen waarop ik mijn artikels ga publiceren. Ik denk dat het op zondag of vrijdag zal zijn, aangezien ik het de rest van de week op school zit en daar druk mee bezig ben, en ik op zaterdag weg ben om te sporten etc. Maar jullie merken vanzelf wel welke dag dit word! Ik doe in ieder geval één artikel per week, en misschien soms ééntje extra! :)
Wat wil ik hier mee bereiken?
Mijn doel is vooral dat ik de creativiteit die in me zit naar buiten breng... Simpeler kan ik dit niet verwoorden! Ik zal hier misschien later meer uitleg over geven.
Waarom 'IchBinVera?'
Om deze vraag te voorkomen zal ik hem alvast uitleggen. Ik ben geïnspireerd door de Duitse taal... Ik ben er errug goed in *kuchkuch*, en tja daarom heb ik deze naam gekozen! Oh, en de vertaling voor de sufkoppen onder ons: ik ben Vera. :D
Nou, deze vragen heb ik in ieder geval al beantwoord! Maar voor overige vragen: stel ze gerust! Over een paar minuten zal een ander artikel online staan, en die zal jullie een beter beeld geven over wat ik ga doen met deze blog! 
Nog een fijn weekend!
Dikke kusjes, Vera.
(zondag 1 april 14:10)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten