zaterdag 14 april 2012

Korting korting korting!

Hee hoi!
Oké, een plaatje en jullie weten waarschijnlijk al genoeg...
Ja ja, de meesten van jullie zullen nu net als mij gelijk naar de Kruidvat stormen! Hallelujah, 1+1 gratis op ALLE make-up! En eigenlijk komt het nu juist niet op het goede moment. Want herinner je nog mijn "I need money"-artikeltje? Ik ben blut. Of nouja, bijna blut. Flink shoppen tussen de dure merken zal het dus niet worden, en dat vind ik enorm balen! Laatst deed ik dit namelijk nog wel (toen wist ik nog niet hoe mijn bankrekening op het moment was haha) en wist ik bij de Bijenkorf van het merk Sephora een mascara en twee oogschaduws te scoren voor maar €10. En ik zal hier bij vertellen, dat dit maar liefst €34,30 korting is! ;)
Maar goed, ik zal dus waarschijnlijk twee producten van Essence gaan kopen. Sowieso een concealer, en wat ik daarbij doe weet ik nog niet! Jullie zullen je misschien ook wel afvragen, "hoezo blut, je hebt nog €60?". Het komt er op neer dat ik gewoon heel erg moet sparen omdat ik met school een weekje naar Berlijn ga (en dat wordt sowieso shoppen!) en omdat er nog veel belangrijke verjaardagen op de kalender staan. Of ik dat red met €60? Ik weet het niet, maar anders zijn er vast nog wel wat sponsors zoals lieve opa & oma's en m'n ouders. ;)
Binnenkort dus een review over de concealer van Essence en misschien ook nog van dat nu nog onbekende product!
Fijne zaterdag!
xoxo Veraaaaa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten