vrijdag 6 april 2012

Helemaal hot! #sunglasses

Hey hoi!
Het is alweer 2 dagen geleden dat ik een blog heb geschreven, dus het is weer eens tijd voor een nieuwe... Vind je ook niet? Ik was een beetje inspiratieloos vandaag, ik had nog geen idee wat ik wilde schrijven. Maar uiteindelijk heb ik toch iets leuks bedacht! Lees vooral verder. (:
Het zonnetje verschijnt al veel vaker, want ja het is lente! En om je ogen trendy te beschermen, heb je een zonnebril nodig! Ik heb op internet me rot gesurft, en hier zijn de allerhotste! Echte musthaves:
Deze bril van Calvin Klein is super hip & heeft een opvallende rode kleur. Voor €99,95 is deze zonnebril te koop bij www.Zalando.nl
Deze pilotenbril is wel €139, maar dan heb je wel wat! Hij heeft gouden randen en zwarte glazen, en is van het merk Ray-Ban. Deze zonnebril is te koop bij www.wehkamp.nl
Een nerdbril met UV-bescherming! Ondanks de doorzichtige glazen is het tóch een zonnebril! En ook nog budgetproof! Voor maar €5,95 (JA, MAAR €5,95) is hij te koop bij www.hippe-hebbedingetjes.nl
Ook deze bril is budgetproof! Een roze en doorzichtig design, met paars/roze glazen, super hip & opvallend dus! Voor maar €7,95 te koop bij www.henm.nl
Ik hoop dat hier een toffe bril tussen zit voor jullie, of dat jullie in ieder geval inspiratie hebben opgedaan! Omdat ik niet veel tijd had voor het schrijven van deze blog, is hij iets korter dan normaal. Maar ach... Dat is ook wel eens fijn toch?
Fijne vrijdagavond!
xoxo Vera.
(binnenkort een nailart filmpje op mijn YouTube account! Abonneer alvast!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten