zondag 8 april 2012

I need money... :(

Hee hoi!
Wat baal ik van die titel haha! Maar het is echt zo, ik zit in geldnood. Oké, als 14 jarige meid heb je het misschien niet altijd breed... Maar met €60,- op de bankrekening en een enorme wishlist kom ik niet ver meer... En al helemaal niet doordat mijn volgende money pas over een paar maanden wordt gestort (thanks mama & papa -.-"). Ik wil een nieuwe mobiel, kleding, make-up, verjaardagscadeautjes... Aarghh! En mijn verjaardag is pas over een paar maand :( 
Tijd voor een bijbaantje dus! Ik heb een uur lang zitten zoeken op internet, ja serieus! En waar ik op uit kwam? NIKS! Ja, een site genaamd enqueteplan.nl waar je enquêtes in vult en daardoor ongeveer €100,- per maand bij verdient. Maar ik weet niet of het betrouwbaar is... Heeft iemand van jullie misschien ervaring met deze site?
Er schoten nog wel wat dingen in mijn hoofd, maar ook allemaal onmogelijk. Training geven kan niet, want het volleybalseizoen is over 2 à 3 week voorbij voor de kleintjes... En ook kranten lopen is geen optie, want daar heb je zo'n lange wachtrij dat ik waarschijnlijk in hartje winter nog eens wordt gebeld of ik kranten wil lopen. 
Enorm balen dus! Misschien hebben jullie nog ideetjes? Je zou mij, en andere meiden/jongens, er erg mee helpen! Plaats het hieronder in de reactie, dat zou lief zijn. (:
Oh, en waarom ik zo blut ben? Gisteren enórm geshopt! Morgen krijgen jullie een enorm uitgebreide shoplog én jullie krijgen nog een paasartikel! En ik heb nog een nail art filmpje voor jullie, die ik binennkort ook zal uploaden op Youtube.nl Waaaaaaaaah wat heb ik het druk! Waarom wordt ik hier niet voor betaald?
Happy easter!
Lots of Love, Vera. x
ps. omg ja, het kan niet gekker, maar morgen waarschijnlijk ook een update van mijn pictures. ik verklap al een ding; STARBUCKS! maar dat niet alleen, voor meer pictures, check het morgen! xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten